Participació de membres del CIDSAV a les VII Jornades d’Investigadors Predoctorals de la Universitat de Girona

Del 12 al 15 de juny es van celebrar les VII Jornades d’Investigadors Predoctorals de la Universitat de Girona.

Aquestes jornades tenen com objectiu oferir un espai de formació, intercanvi de coneixement, difusió de la investigació i debat entre investigadors i investigadores en formació i estudiants de màster des de un punt de vista multidisciplinari. Es van tractar diferents temes com: agricultura, tecnologia alimentària, biomedicina, química computacional, tractament d’aigües, etc.

Dins el context d’aquestes jornades, varis membres i estudiants del grup CIDSAV van exposar les següents presentacions orals:

La Dra. Esther Badosa va assistir-hi com a ponència convidada i va presentar “The challenge: enjoying the journey”

Els estudiants predoctorals Aniol Buisac i Luis Moll van presentar els treballs titulats “Nicotiana benthamiana as a model plant to study the pathogenicity and control methods of Xylella fastidiosa” i “Peptides as plant defense elicitors on almonds (Prunus dulcis)”, respectivament.

Els estudiants de màster Núria Giralt, Omayma Belkaid i Yousra El Hmidi, van presentar els treballs titulats “Development of a beneficial microbial consortia with plant biostimulant effect”, “Antimicrobial peptides as potential defense elicitors in the model plant Nicotiana benthamiana” i “Peptides with in vitro antibacterial activity against the plant pathogenic bacterium Xylella fastidiosa”, respectivament.

Per més informació sobre les jornades: https://esdeveniments.udg.edu/95267/detail/vii-jornades-dinvestigadors-predoctorals-de-la-udg.html

Twitter: @JoDoc_UdG