Membres del CIDSAV participen a la 2a Jornada de Treball de la Societat Catalana de Patologia Vegetal.

La 2a Jornada de Treball de la Societat Catalana de Patologia Vegetal (SCPV) es va celebrar a Barcelona a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans el 10 de juliol.

En la jornada es va analitzar el present de la recerca en Patologia Vegetal a Catalunya i es van presentar les experteses i projectes de recerca de 10 grups implicats a la SCPV d’Universitats (Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida i Universitat Politècnica de Catalunya), Centres de recerca (IRTA, CRAG) i Institucions (DACC, ADVs). Les investigadores del CIDSAV Anna Bonaterra i Concepció Moragrega van presentar les línies de recerca i els projectes que es duen a terme en el grup Patologia Vegetal-CIDSAV de la UdG. La jornada es va tancar amb el col·loqui “Formació Universitària, personal qualificat i talent en Patologia Vegetal” per debatre sobre la formació existent a les Universitats Catalanes en Patologia Vegetal i per proposar iniciatives per fomentar l’interès en la formació en Patologia Vegetal entre els joves.