La investigadora del CIDSAV Núria Daranas participa a la 19a edició de la Reunió Científica Anual de Microbiologia (RECAM 2023).

La 19a edició de la Reunió Científica Anual de Microbiologia (RECAM 2023) es va celebrar a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona (UB) el passat 10 de novembre.

Els principals objectius de les RECAM són debatre alguns dels avenços recents de la microbiologia, presentar i posar en contacte diversos grups dedicats a les ciències microbiològiques, i promoure activitats de col·laboració entre laboratoris, centres de recerca i universitats.

Des del CIDSAV, la investigadora Núria Daranas va presentar la xerrada “Bioplaguicides microbians. Contribució de les tècniques moleculars en el seu desenvolupament”. Altres investigadors i investigadores de les Facultats de Biologia, Farmàcia i Ciència de l’Alimentació i Medicina de l’UB, l’Institut d’Ecologia Aquàtica-UdG, l’Institut de Ciències del Mar-CSIC, l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA)-CReSA i l’Institut Català de Recerca de l’Aigua (ICRA)-UdG també van presentar la seva recerca en microbiologia.