El doctorand del CIDSAV Pau Caravaca guanya el concurs de vídeo dels 30 anys dels Serveis Tècnics de Recerca (STR)

El passat 5 de març es va celebrar l’acte de commemoració dels 30 anys dels Serveis Tècnics de Recerca de la UdG. L’acte començava amb la conferència  “El camí de la ciència. Importa més el viatge que l’arribada?”, a càrrec del director del CIDSAV, el Dr. Emilio Montesinos.

A més, es va donar a conèixer el guanyador del Concurs de vídeos curts dels 30 anys dels STR que va ser l’investigador predoctoral Pau Caravaca, també del CIDSAV. El premi va estar compost per una Tauleta digital i una dessuadora de la universitat.

En el vídeo, l’estudiant predoctoral exposava els avantatges d’haver pogut utilitzar el servei de microscòpia confocal dels STR amb la recerca elaborada per desenvolupar la seva tesi.