El CIDSAV forma part de la recentment creada l’associació Tecnio per impulsar la transferència tecnològica a Catalunya.

El dilluns 8 de noviembre va tenir lloc la presentació de l’Associació amb la participació del conseller d’Empresa i Treball  Roger Torrent, i la consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Juntament amb Cinquanta-vuit  grups de recerca , el CIDSAV forma part de l’associació Tecnio, que té la voluntat d’impulsar la transferència tecnològica i la connexió amb el món empresarial a Catalunya. L’entitat la formen totes les universitats catalanes, la fundació I-Cerca i el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC). La iniciativa compta amb el suport de la Generalitat a través d’Acció, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball. Tots els grups que en formen part  compten amb l’acreditació Tecnio que atorga Acció, un segell que identifica els desenvolupadors de tecnologia a Catalunya per facilitar-ne la connexió amb les empreses.