Mètodes alternatius a la lluita contra plagues

El dijous 25 de Novembre, investigadors del CIDSAV van participarar en la Jornada tècnica en línia: Mètodes alternatius a la lluita contra plagues organitzada per Innovi (Clúster Vitivinícola Català) amb la col·laboració de l’INCAVI (Institut Català de la Vinya i el Vi).

En aquesta jornada es parlarà del biocontrol en vinya fent referència als resultats obtinguts en el projecte PALVIP (Protecció Alternativa de les Produccions Vegetals Interegionals dels Pirineus), en el que hi participa La Cambra d’Agricultura dels Pireneus Orientals de Perpinyà (CA66), La Universitat de Perpinyà Via Dolomita (UPVD), La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), La Universitat de Girona (UdG),  l’INCAVI i l’empresa Futureco Bioscience.

Per part de la UdG, la investigadora postdoctoral Núria Daranas presentarà els resultats del projecte pel que fa a la monitorització dels productes utilitzats en el projecte un cop han estat aplicats a camp. Podeu veure el programa a l’enllaç adjunt.