Tres investigadors del CIDSAV participen a les VIII Jornades Predoctorals de la Universitat de Girona

Entre el 17 i el 20 de juny es van celebrar les VIII Jornades Predoctorals de la Universitat de Girona, que aquest any es van centrar en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Durant aquestes jornades, tres investigadors del Centre d’Investigació i Desenvolupament en Sanitat Vegetal (CIDSAV) van presentar les seves recerques.

El doctorand Pau Caravaca va presentar el treball titulat “Efecte dels pèptids d’unió a LPS en l’activitat bactericida contra Xylella fastidiosa.”

La doctorand Núria Giralt va exposar la seva recerca “Pèptids com a eina per reduir la motilitat del bacteri fitopatogen Xylella fastidiosa.”

Finalment, l’estudiant d’estada Tomasso va presentar el seu treball “Advancing Arabidopsis hydroponics for root exudates collection and indirect strigolactones assay via Phelipanche ramosa germination.”