Participació del CIDSAV a les III Jornades de Biologia de Girona

El passat 4 de juliol es van celebrar les III Jornades de Biologia de Girona, organitzades per la Societat Catalana de Biologia (SCB), a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona.

L’objectiu d’aquestes jornades va ser donar a conèixer la recerca que s’està duent a terme a les comarques gironines en els àmbits de Biologia, Biotecnologia i Biomedicina i poder crear un espai de debat i intercanvi d’idees.

Les jornades es van dividir en diferents àmbits, on es van fer presentacions relacionades amb la Microbiologia, amb la Biomedicina i amb la Biologia Ambiental i Vegetal.

Un any més el centre de recerca CIDSAV hi ha participat, aquesta vegada amb la presentació oral “Optimització d’una plataforma de cribratge per identificar pèptids elicitors de defenses en Prunus dulcis” presentada per la Núria Giralt, doctoranda del CIDSAV.