II Speed Networking/Mentoring amb enginyeres del món professional:

El passat 7 de març, en commemoració del Dia Internacional de les Dones, l’Escola Politècnica Superior i FEMenGIN vam unir a una cinquantena de dones afins a l’àmbit tecnològic per participar en la jornada “II Speed Networking/Mentoring amb enginyeres del món professional”. L’objectiu d’aquesta activitat va ser que dones professionals en l’enginyeria i tecnologia poguessin compartir les seves experiències i donar suport a les estudiants de l’Escola Politècnica Superior.

La jornada va començar amb una taula rodona presentant a diferents associacions i accions que hi ha per a atraure talent femení cap a l’àmbit de la tecnologia, l’enginyeria i l’arquitectura i edificació. Aquestes van ser: Young IT Girls, Femmeinline, Servei Educatiu del Gironès, representació de l’Ajuntament de Girona i dirigit pel CETIG. També es va presentar el projecte FEMSTEM que té com a primera fase de desenvolupament, una mentorització continuada per les estudiants de la nostra facultat.

Seguidament es va dur a terme, l’Speed Networking en el que s’oferia el màxim suport a les noves generacions a partir del contacte directe amb dones es troben en empreses multinacionals, PIMEs o en l’administració pública de l’àmbit STEM, amb qui podien compartir inquietuds i dubtes. En aquesta segona edició van participar 40 dones i es van crear més de 220 relacions.  A continuació podeu observar els resultats obtinguts de la xarxa que juntes van crear.

Aquesta iniciativa va tenir el suport del Patronat de l’Escola Politècnica, el Consell Social de la Universitat de Girona i la Unitat de Compromís Social de la Universitat de Girona, des del convenciment que la diversitat enriqueix i que des d’una perspectiva de gènere cal realitzar accions específiques per millorar la presència de les dones en el món de l’enginyeria.

Volem agrair a totes aquelles que vàreu participar i col·laborar amb nosaltres, va ser tot un èxit!